1.7.09

Τελευταία έξοδος

Posted in by Ελένα Μπαμπούσκα | Edit

Αρχικά, η αντίδραση του δικαστή: Πιστεύω ότι είστε αναίσθητος και άκαρδος, κύριε Ντυφρέν, και το αφελές ενδιαφέρον που έδειξε με την ερώτηση του ο Άντυ για το πως έλεγαν τον φυλακισμένο που ξυλοκόπησαν μέχρι θανάτου οι φύλακες , μου θύμισε έντονα τον Μερσώ. Μετά από λίγο όμως, η ιδέα αυτή μου φάνηκε εντελώς γελοία.

Μεθοδικότητα, υπομονή, ελπίδα

Εκεί θέλω να ζήσω την υπόλοιπη ζωή μου, σε ένα ζεστό μέρος χωρίς μνήμη.

Προσωπικά, θα πρόσθετα και χωρίς φόβο, αλλά μάλλον αυτό είναι αυτονόητο όταν μπροστά σου απλώνεται το απέραντο της θάλασσας.

Οι χάρτινες κοπέλες υπηρέτησαν τον ρόλο τους: Ρίτα Χέηγουορθ, Μέριλιν και Ρακέλ.




4 Comments


  1. Zealot Ape says:

    Πολλαπλα όσκαρ...γι αυτα που σου αφήνει με το που τελειώσει εννοώ!

    1 Ιουλίου 2009 στις 10:25 π.μ.

  2. Flonsavardu says:

    πολλοί λένε ότι πρόκειται για υπερτιμημένη ταινία. αυτό που ξέρω εγώ είναι όταν την είδα το καλοκαίρι είπα:"πόσο καιρό είχα να δω μια τέτοια οσκαρική ταινία!"

    πολύ δυνατή.

    3 Ιουλίου 2009 στις 3:48 μ.μ.

  3. ΠΡΟΒΑΤΟ, ΟΧΙ ΑΡΝΙ says:

    Όχι!!! Εγώ προτιμώ τις... καλές ελληνικές ταινίες!!!

    20 Ιουλίου 2009 στις 5:17 π.μ.

Leave a Comment